Змістом орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів
початкової школи є виявлення, вимірювання та оцінювання навчальних
досягнень, які структуровані у навчальних програмах, за предметами.
Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється вербально:
у 1 класі з усіх предметів інваріантної складової. За рішенням педагогічної
ради навчального закладу може надаватися словесна характеристика знань,
умінь і навичок учнів 2 класу;
у 2-4 класах з предметів інваріантної складової: «Інформатика», «Музичне
мистецтво», «Образотворче мистецтво», інтегрованого курсу «Мистецтво»,
«Основи здоров’я», «Фізична культура», «Я у світі» та «Трудове навчання»;
у 1-4 класах з усіх предметів варіативної складової.
Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за 12 -бальною
шкалою:
з предметів інваріантної складової освітніх галузей: «Мови і літератури
(мовний і літературний компоненти)», «Математика», «Природознавство».
Немає коментарів:
Дописати коментар